Fredag, den 20. september 2024, kl. 19.00, i Den Runde Pavillon, Nørregade, Brønderslev

Høstbal i Den Runde Pavillon

Vi glæder os til en fantastisk aften, hvor vi inviterer til høstbal. Vi følger op på to foregående år, hvor vi med stor succes har hygget os med supergod mad, hyggeligt samvær, fællessang og mulighed for at danse til levende musik.

Vi trænger i den grad til at være sammen, more os og røre danseskoene.

Og vi glæder os til at se Den Runde fyldt med danseglade gæster fra hele Vendsyssel!

Program for aftenen:

Kl. 18.45        Borddækning (medbring eget service og bestik samt drikkevarer - mere info senere)

Kl. 19.00        Højskoleforeningens velkomstdrink

Herefter serveres en fantastisk flot tapasanretning fra Gladgris
                     Fællessange
                     Musiker Mogens Andersen spiller op til dans efter spisningen.

Kl. 23.30        Aftenen slutter

Bordopstilling:  6-8 mands borde. Vi sørger for bordkort og hyggelig sammensætning ved bordene.

Er du initiativrig - så reserver et eller to 6-8 mands borde og betal samlet for hele bordet!

Pris:              225,- kr. pr. person

Tilmelding:    Senest 9. september 2024  - gerne snarest. Max. deltagerantal er 120.

Tilmelding for en eller flere på MobilePay 80987 - send samtidig en mail til Berit Skovgaard - beritskovgaard@gmail.com - med navne og mailadresse på alle. Så holder vi kontakten til alle.

Opdateret: 29.08.2024