Højskoleforeningen Vendsyssel
Skip Navigation Links

Mandag, den 16. september 2024, kl. 19.30, i Sognegården, Bredgade 102, Brønderslev

Michael Jarnvig: Hallo hvad sker der med klimaet?

Klimaekspert Mikael Jarnvig, der er TV-meteorolog ved DR, bryder meteorologiske fænomener ned til letforståelige størrelser på en spændende og illustrativ måde, der helt sikkert vil efterlade dig med en større indsigt i vejr- og klimaforandringerne og konsekvenserne heraf.

Du får en oplevelse, der klæder dig på til både at deltage i klimadebatten og til selv bidrage til at mindske de kaotiske konsekvenser, ændringerne har for vores planet.

Pris:              100,- kr. (inkl. kaffe)

Tilmelding:    Senest 1. september 2024     - via Tilmelding her på hjemmesiden

Højskoleforeningen Vendsyssel . Mimersvej 4 . 9700 Brønderslev . CVR 35900659 . 20809393 . E-mail: johannes.klinkby.bjerre@gmail.com
Arkiv  Links  Facebook